6. května 2014

Ostrov Jeju

V posledních dnech se hodně mluvilo o potopeném Jihokorejském trajektu. Pojďme se proto podívat kam to všichni jezdí...


Nejdříve trocha zeměpisu.
Čedžu a Jeju je ten samý ostrov.

Většina lidí létá na Jeju ze Soulu. A na číslech je to poznat, je to dlouhodobě nejvytíženější linka na světě. Když jsem tam byl já, tak tam přistávalo letadlo každé tři minuty. 

Spusta jich Ale jezdí trajekty. Na jednom takovém, co se potopil jsem byl týden předtím i já...
 Takhle vypadá korejský trajekt, jen sezení na zemi.
Dveře do motorové kabiny. Zatarasené prádelní šňůrou. 
 Ten nepřekonatelný pocit být na cestě.
 Na vrchní palubě si stačí vzít plastový stoleček z hromady a posadit se kdekoli :)
 Jel jsem si zaběhnout s Ultramaratonci, nakonec to bylo jen 25 km.
 
Pobřeží
 Je libo chobotničku?
 Nebo něco rovnou z moře?
 Restaurant najdete i tam kde by jste ho nikdy nečekali.
 Po jídle je ale čas se projít...
 se všema pěknýma kočkama :)
 Trochu jiný svatostánek.
 To u nás nemáme.
Takhle vypadala celá Korea asi 14 dní. 
 Sopka rostoucí z moře, jeden z přírodních divů světa.
 A pohled z vrchu dolů.
Do kráteru...
 a znova...
 Cesta dolů, asi milion schodů. 
 Zátoka jako z filmu.
 Toho, že neznáte???
 Sopka v moři

Žádné komentáře:

Okomentovat